Holluf Have
Holluf Have Grundejerforening er beliggende i Hjulets Kvarter i Holluf Pile.

Holluf Pile er et hyggeligt, roligt og meget børnevenligt område med et godt udbygget stisystem.

Holluf Have Grundejerforening ligger i bunden af et lukket vænge, ud mod golfbanen og skønne grønne områder.

Indenfor gåafstand findes der skole, daginstitutioner, indkøb, offentlige transportmidler og flere grønne områder.

På en ca. 10 minutters cykeltur igennem skøn natur nås RosengårdCentret, BilkaByen, IKEA, Odense Congrescenter, Arena Fyn, Syddansk Universitet og det kommende “Supersygehus”.

Der er desuden gode tilkørselsmuligheder til ring- og motorvejsnettet. På kun 3 minutters kørsel nås det fynske motorvejsnet, med strækningen tværs over Fyn samt Odense-Svendborg strækningen.

Grundejerforeningen

Grundejerforeningen Holluf Have er beliggende i Neder-Holluf by i Odense SØ.

På grundejerforeningens område er beliggende ialt 83 ejendomme, beliggende Hjulets Kvarter nr. 42 - 228D.

Områdets ejendomme udgøres af 37 ejerboligere og  46 andelsboligere, fordelt på tre andelsboligforeninger –
Andelsboligforeningerne Holluf Have I og Holluf Have II med hver 14 boligere samt Andelsboligforeningen Mælkebøtten med 18 boligere.

Foruden ejendommene omfatter grundejerforeningens område de omkringliggende fællesarealer, veje, stier og fælles kloakanlæg.

Grundejerforeningens formål

At varetage foreningens fælles grundejerinteresser, såvel indadtil som udadtil

At administerer alle forhold af fælles interesse for parcelejerne, herunder bl.a. vedligeholdelse og renholdelse af fællesarealer, veje, stier og fælles kloakanlæg.